Netbook HP mini 210 - Garantie?

• Hallo!
    Ich habe gerade mit dem HP Warranty Check nachgeschaut, wie es sich denn bei meinem gerade gekauften Netbook so mit der Garantie verhält. Leider ist nirgendwo ersichtlich gewesen, ob es hier ebenfalls die 3 Jahre Garantie gibt oder nicht.
    Hier das Resultat:

Warranty Type Base Warranty Please login to see this picture. Please login to see this picture.Wty: HP HW Maintenance Offsite Support Please login to see this picture. Status Please login to see this picture. Active Please login to see this picture. Start Date Please login to see this picture. 15 Mar 2010 Please login to see this picture. End Date Please login to see this picture. 13 Apr 2011 Please login to see this picture. Service Level Please login to see this picture. Std Office Hrs Std Office Days , Std Office Hrs Std Office Days , Global Coverage , Standard Material Handling , Standard Parts Logistics , Std Turn-Around , No Usage Limitation , HP Ships to Customer Site , Pickup by HP Please login to see this picture. Deliverables Please login to see this picture. Hardware Problem Diagnosis
    Offsite Support & Materials
    Please login to see this picture. Please login to see this picture.Wty: HP Support for Initial Setup Please login to see this picture. Status Please login to see this picture. Active Please login to see this picture. Start Date Please login to see this picture. 15 Mar 2010 Please login to see this picture. End Date Please login to see this picture. 14 Oct 2010 Please login to see this picture. Service Level Please login to see this picture. NextAvail TechResource Remote , Std Office Hrs Std Office Days , 2 Hr Remote Response , Unlimited Named Callers Please login to see this picture. Deliverables Please login to see this picture. Initial Setup Assistance

Verstehe ich das richtig, dass ich hier eine reine Gewährleistung darauf habe? Meiner Rechnung nach sind nur mehr 6 Monate Gewährleistung bei Hardware-Problemen gegeben, obwohl ich das Gerät gerade eben erst gekauft habe?
    Danke für die Hilfe!